Laman Utama   I   Produk   I   Syarikat   I   Usahawan Online   I  Galeri  I  Tips Produk   Testimoni   I  Hubungi Kami

Now...everybody can business online...click here... to go your Business Web pages...

Kategori Produk

 

 Kesihatan
   Kosmetik & Kecantikan
   Makanan & Minuman
   Suami Isteri
   E-load & SMS
   Blog & Kedai Online
 
 

KOPI NANDUK / NANDUK GOLD / NANDUK BOOSTER

 
 
Bookmark and Share
    Kopi Nanduk Plus Rancang Tembaga     Kopi Nanduk BOOSTER Plus Rancang Besi  
             
    Khasiat Herba 9 in 1 Kopi Nanduk      Kopi Nanduk GOLD Plus Akar Membara Merah  
             
    Fungsi Kopi Nanduk      Sijil Analisa Makmal & Sijil Halal  
             
    Cara Guna & Kesan Rawatan Awal     Testimoni Pengguna  
             
    Tips Penggunaan Suami Idaman     Tips Penggunaan Isteri Idaman  
             
   Katakan "TIDAK" Pada DADAH (Baca Lagi)     Petua Pecah Kelambu  
             
   Beli Produk     Jenis Herba Terbaik (Ramuan Istimewa)  
   
 Pouch(Nanduk-P)
   

Rancang Tembaga
 
     

Rancang Besi
 
 
 Hanging Board(Nanduk-B)
 Nanduk GOLD(NANDUK-GOLD)
 Nanduk BOOSTER(MEN-BOOSTER)
   

Akar Membara Merah
 
 
 

 
 
 
Anda sangat dialu-alukan mengirimkan testimoni pengalaman anda setelah menggunakan produk BioAsli, testimoni yang terpilih akan disiarkan di ruangan testimoni dan pihak syarikat akan memberi hadiah produk percuma kepada testimoni terpilih. Kami juga akan merahsiakan segala latar belakang anda jika diminta. -Terima Kasih-
(Download Borang Testimoni)
 
Membantu Kebahagiaan Rumahtangga Anda
 

 
ID Ahli : http://www.bio-asli.com/bioasli/bioasli.asp?id=MIBHMARKETING
 
 
 

Strok

Bahagian kiri badan

 

Berikut ialah pengakuan En. Aziz yang mengalami serangan angin ahmar di sebelah kiri.

 

Kesan rawatan awal : 1-5 jam pertama bahagian yang mengalami strok menjadi lemah. Hari ke-3 minum, rasa lemah di bahagian strok semakin berkurangan. Hari seterusnya, rasa lemah badan semakin hilang, hanya kepala terasa sedikit berdengung.  Terbukti tahap kesihatan dan   kekuatan tenaga batin semakin meningkat.

 

Setelah mengamalkan minum Kopi Nanduk, terbukti banyak perubahan terhadap tahap kesihatan (bertambah sihat). Disebabkan itu, saya telah mengesyorkan produk ini kepada menantu untuk mencuba 1 sachet. Keesokannya, menantu telah mengajak saya berkunjung ke pejabat Desaku untuk mendapatkan produk Kopi Nanduk setelah terasa kesan dan perbezaannya (rasa lebih sihat dan bertenaga).

 

 

 
 
 

Penyakit

Saraf ( Parkinson )

 

En. Hassan Tamam, Kg. Sg. Tengar - Penyakit Saraf (Parkinson)

- Saya menghidap penyakit saraf (parkinson). Setiap kali solat, saya hanya dapat bertahan untuk berdiri sehingga rakaat ke-2, kemudian saya akan terus duduk untuk meneruskan solat. Disebabkan menghidap penyakit ini, keinginan seks saya menurun. Walaubagaimanapun, setelah mengambil 2 kotak produk Kopi Nanduk Bio-Asli bersama dengan Kapsul Minyak Kelapa Dara + Habbatus Sauda (pagi 4 biji CVCO, petang 1 sachet kopi & malam 4 biji CVCO), seminggu kemudian saya benar-benar merasai perubahannya. Alhamdulillah, keadaan saya yang terketar-ketar beransur hilang, badan saya berasa lebih bersemangat (sihat) dan kemampuan seksual saya meningkat. Oleh sebab itu, saya telah datang sekali lagi ke pejabat Desaku untuk membeli 2 kotak kopi dan sebotol CVCO. Kini, saya masih lagi mengamalkan produk-produk ini secara berterusan sebagai satu ikhtiar untuk meningkatkan tahap kesihatan saya.

 

 

 
 
 

Meroyan - Termenung, Kuat cemburu & tiada " mood " bersama suami.

 

Nama minta dirahsiakan, Sabak Bernam - Meroyan selepas bersalin

- Saya adalah seorang ibu yang bertuah kerana dikurniakan anak yang ramai. Anak-anak saya dilahirkan dalam jarak yang dekat iaitu setahun atau 2 tahun sekali. Walaubagaimanapun, semasa melahirkan anak yang ke-5, saya telah menjalani pembedahan. Selepas bersalin, saya mengalami masalah tekanan perasaan. Saya banyak menghabiskan masa dengan termenung dan lebih suka menyendiri. Saya jadi hilang keyakinan diri dan berprasangka buruk pada suami (cemburu). Disebabkan itu, hubungan kami suami isteri menjadi dingin. Masalah ini berlarutan sehingga 3 tahun.

Walaubagaimanapun, suatu hari suami saya telah terdengar tentang produk Kopi Nanduk Bio-Asli. Setelah mengetahui tentang khasiat dan kelebihannya, suami menyarankan agar saya mencuba produk ini. Alhamdulillah, saya dapat merasai perubahannya setelah menghabiskan 1 kotak pertama. Saya mendapati tahap emosi saya menjadi lebih baik dan stabil, kecergasan dan keyakinan diri saya juga bertambah baik. Lebih memberansangkan, keinginan untuk bersama suami juga meningkat dan hubungan saya dan suami semakin mesra dan kembali seperti dulu. Kini, saya masih mengamalkan produk ini mengikut dos yang dicadangkan.  

 

 

 
 
 

Tenaga Batin Pulih Semula

 

En Zainudin Hj Abdul Razak, Pendang, Kedah - Bertenaga semula

Assalamualaikum..saya sebelum ini tak kenal apa itu Bio Asli, tetapi setelah diperkenalkan melalui satu email yang di hantar ke pada saya, saya pun buka lah dan mencuba lah salah satu produk Bio Asli ini iaitu Kopi Nanduk...dgn modal pembelian yang murah RM30.00 saya pun beli lah dan mencubanya, alangkah terkejut nya saya, baru 2 sachet je satu pagi dan satu lagi malam, mak datuk masalah saya setahun yang lalu tidak lagi merunsing kan saya, nak tahu apa dia ,yang sebenar nya "barang saya" merosot setahun yang lalu tidak lagi seperti diwaktu muda2 dulu, dulu je "barang saya Bangkit/bangun selalu di masa muda2 ,tetapi setahun yang lalu ada sedikit kemerosotan tahap libido saya,mungkin stress, tensions dan lain2 lagilah, tetapi selepas ambil 2 sachet je besok pagi "Barang Saya" kembali seperti dulu2 dan yang paling dahsyat nya tahan lama, susah nak bagi "siDia Tidur "kalau dia bangun hahahah, dan satu lagi tahap ketegangan dia dua kali ganda, ada lagi, sampai tak kira siang ke malam ke time tengok TV ke, time mandi ke ,buang air besar? kecil ke "Dia naik jugak kalu dia nak naik, kelakar pun ada, masa bangun pagi dia pun bangun lepas tu pergi bilik air pun "Dia bangun sampai kan time buang air kecil pun "Dia tak mahu turun"

WoW, tak percaya saya "DIA" dah kembali "HIS BACK" saya amat risau sebelum ini, tetapi selepas saya kenal Kopi Kelapa Dara ini sekotak je,saya dah tak pikir panjang lagilah pantang habis je Kopi Nanduk ,saya terus beli melalui OnLine...Selain itu sakit bahu ,belakang ,dan yang paling membuat kan saya hairan kan kopi ini tidak membuatkan saya terjaga sepanjang malam seperti kopi2 yang terdapat dipasaran, sebab saya memang tak boleh minum kopi kalau saya minum kopi saya tak boleh tidur, akan tetapi Kopi Nanduk tidak pula ..saya boleh tidur mcm biasa ..hairannya saya...sakit kepala saya pun dah tiada lagi badan terasa ringan WOW dahsyat gilerrrr terima kasih lah Bio Asli terutamanya KOPI NANDUK.....ia membuat kan saya gembira saya sihat dan yang paling penting "barang saya" dah sihat macam muda2 FUYOOO......

 

 

 

Nota : Pengguna produk Kopi Nanduk Bio-Asli harus bersabar dengan ketidakselesaan yang mungkin dialami semasa proses penyembuhan iaitu dalam jangka masa seminggu. Selepas kesan rawatan awal (proses penyembuhan) yang dialami, pengguna akan berasa lebih sihat dan bertenaga. Walaubagaimanapun, jika kesan yang dialami berpanjangan, pengguna dinasihatkan berhenti dahulu mengambil produk ini dan dapatkan nasihat doktor. Bagi sesetengah pengguna mungkin tidak mengalami simptom-simptom kesan rawatan awal (penyembuhan), bahkan berasa lebih sihat dan bertenaga.

 

 

The information on this website is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent disease or to replace a one-on-one relationship with a qualified health care professional and is not intended as alternative to medical advice or other professional healthcare provider. It is intended as a sharing of knowledge and information from the research and experience of herbal practitioner and our community.  If you may be suffering from any medical condition, or experiencing symptoms or health problems, you should seek immediate medical attention consult  your qualified health care professional. Never delay seeking medical advice, disregard medical advice or discontinue medical treatment because of information on this website.

 
IBU PEJABAT BIOASLI
No. 15 Jalan PPSL 1
Pusat Perniagaan Sungai Lias
45300 Sungai Besar, Selangor Darul Ehsan Malaysia
Tel: +603-3224 8721  Fax : +603-3224 2321 
Email : desaku@streamyx.com
DESAKU MAJU MARKETING
(SA0030870-W)
Kilang No. 1, IKS Taman Sri BNO
45200 Sabak Bernam ,Selangor Darul Ehsan Malaysia
Tel: +603-3213 8046
BioAsli    Copyright 2005-2013  All Rights Reserved

 

Rangkaian Ahli

Kami menyediakan pelbagai menu untuk kemudahan anda

  Lupa ID & Kata Laluan
  Malay Version
  English Version
  Arabic Version

Ikut Kami Di

 

Keajaiban Kopi Nanduk

Video : Klik Foto

Susu Kambing

Susu Kambing Untuk Kesihatan

Susu Kambing

Susu Kambing Untuk Kesihatan

Khasiat Madu

Kebaikan Herba Madu

Khasiat Susu Kelapa

Kebaikan Susu Kelapa

Khasiat Guarana

Kebaikan Herba Guarana

Khasiat Tongkat Ali

Kebaikan Tongkat Ali

Khasiat Tribulus

Khasiat Tribulus Terrestis

Khasiat Saw Palmetto

Kelebihan Herba Saw Palmetto

Khasiat Ashwagandha

Kelebihan Herba Aswagandha

Khasiat Kopi

Bual Bicara Khasiat Kopi Untuk Kesihatan