Laman Utama   I   Produk   I   Syarikat   I   Usahawan Online   I  Galeri  I  Tips Produk   Testimoni   I  Hubungi Kami

Now...everybody can business online...click here... to go your Business Web pages...

Kategori Produk

 

 Kesihatan
   Kosmetik & Kecantikan
   Makanan & Minuman
   Suami Isteri
   E-load & SMS
   Blog & Kedai Online
 
 
PRODUK SUAMI IDAMAN
 
 
Bookmark and Share
     Losyen BRO (Power 31)      Video Testimoni  
             
    Extra Oil 31      Testimoni Pengguna  
             
    Losyen Brutal6 (Power 31)      Petua Pecah Kelambu  
             
    Beli Produk     Tips Penggunaan Suami Idaman  
 
 Losyen BRO (BRO)
 Losyen Brutal6 Pek Mini (BRUTAL6)  
 Extra Oil 31 (EXTRA)
 Set Suami Idaman (SETSUAMI)  
       
 
 

 

Testimoni Pengguna
 

 

Penyelesaian Keluhan Isteri anda..

 

Diawal perkahwinan begitu bahagia sehinggalah 4 tahun, selepas itu rumahtangga saya bersama isteri ke 3 yang berumur 24 tahun mula bergoncang. Ianya disebabkan masalah nafkah batin, maklumlah saya kini 52 tahun manakala isteri 24 tahun. Saya begitu tertekan dan sangat rungsing. Atad nasihat kawan, mereka mencadangkan agar saya mencuba Losyen BRO & Kopi Nanduk Arabica. Wow!!! tidak disangka-sangka, memang mujarab. Kini saya & isteri kembali ceria. Setiap kali bangun pagi wajah isteri tidak lagi masam, kecewa. Alhamdulillah....Syukur kepada Allah s.w.t atas sebab produk BioAsli, kasih sayang kami kini bertaut kembali. Rahim (pelakon).

 

Informasi : Tahukah anda bahawa produk Losyen BRO ini begitu berjasa dalam membantu para suami yang menghadapi masalah. Syukur kepada Allah s.w.t yang mengilhamkan kepada kami sehingga terhasilnya formula yang begitu hebat ini. Losyen BRO  juga adalah salah satu produk yang paling laris jualannya di internet seluruh dunia sehingga kini "rating" nya tidak pernah turun.

 
Perhatian : Semua testimoni yang dipaparkan adalah dari sumber yang benar. Manakala nama, alamat dan no hp tidak dipaparkan atas permintaan sumber berita dan sebab-sebap peribadi.
 
Anda sangat dialu-alukan mengirimkan testimoni pengalaman anda setelah menggunakan produk BioAsli, testimoni yang terpilih akan disiarkan di ruangan testimoni dan pihak syarikat akan memberi hadiah produk percuma kepada testimoni terpilih. Kami juga akan merahsiakan segala latar belakang anda jika diminta. -Terima Kasih-
(Download Borang Testimoni)
 
 
ID Ahli : http://www.bio-asli.com/bioasli/bioasli.asp?id=MIBHMARKETING
 
 

Video 1: 18sx

 

Video 2: 18sx

 

 

 
 

 

The wonderful journey making love by Losyen BRO- from UAE ( United Arab Emirate )

Email from UAE - Hello I had used Lotion BRO. What I can said is that, can not find anything better than that ! Really need your favor. Thank very much for it...

 
 

 

7 Tahun berumahtangga belum pernah menikmati kepuasan sehebat ini. Bila suami saya menggunakan Losyen BRO. Wow...hebat...!

Email dari seorang pensyarah Universiti tempatan. " Biar saya berterus terang untuk kebaikan kita bersama. Tidak perlu kita hipokrit, kerana pada akhirnya merugikan diri sendiri dan mungkin akan menjadi lebih parah sehingga menyebabkan penceraian rumahtangga. Sebagai manusia biasa alangkah bahagianya apabila kita dan pasangan secara bersama mencapai kepuasan yang maksimum. 7 tahun saya sudah berumahtangga dengan suami tercinta dan rumahtangga kami bahagia, cukup zahir & batin. Tetapi apabila saya membelikan suami Losyen Brutal dan beliau menggunakannya. Wow...begitu hebat. Tidak pernah terfikir dan terbayang rupa-rupanya suami mampu memberikan kepuasan yang begitu " EXTREME " yang selama ini kami tidak pernah mencapai ke tahap sejauh itu dan mengetahui akan kewujudannya...tiada kata-kata yang dapat menggambarkan akan situasi panah arjuna berkenaan....Oleh itu, kepada semua para suami, jangan ego, anda wajib menyimpan Losyen Brutal sebagai " spare" untuk sesekali memberi sesuatu yang " EXTREME " kepada isteri tersayang. Ramai rakan-rakan sekerja saya juga membelikan untuk suami masing-masing dan mereka mengucapkan terima kasih tidak terhingga kepada saya...wasalam" . Demikian antara email yang BioAsli perolehi.

 
 

 

ISTERI MEMBERI LAYANAN ISTIMEWA WAKTU SARAPAN PAGI

Seorang stokis dari Meru menceritakan kepada pihak kami berkenaan seorang rakannya setelah mencuba menggunakan Losyen BRO dan minum Kopi Nanduk Arabica seperti berikut. Stokis : " Mal ada barang baik...Power... mai cuba, menggelitik dibuatnya orang rumah..! " Mal : " kau jangan tokok tambah Mat, aku dah cuba macam-macam produk...au ta je ". Stokis : " cam ni lah Mal, kau ambik sikit losyen ni, lepas solat Isyak kau sapu lebih kurang 2 titik di leher budak botak tu...lepas 2 @ 3 jam(dah meresap/kering) sebaiknya kau basuh dulu & bancuh 1 peket Kopi Nanduk Arabica, separuh kau minum separuh lagi isteri minum pas tu...kau masuk tidur dengan isteri....esok kalau ok, boleh le beli produk ni !. Mal : " ok aku setuju..."

Keesokannya sahabat saya(Mal) telah datang bertemu saya dengan 5 orang rakan & terus hendak membeli 5 botol Losyen BRO, 5 Kopi Nanduk Arabica. Mal : " Mat betu le cakap kau... power habis, terperanjat dibuatnya, dah 15 tahun aku kawin tak pernah dapat macam ni....yang mengharukan aku lagi, bangun pagi je orang rumah dah siapkan air minum, nasi lemak dan kuih. Sebelum ni aku sarapan di kedai kopi je....dia selalu protes tak puas hati kot. Ini kali macam penganti baru je...ha ha ha" .Semua ketawa.

 
 

 

EMAIL DARI PENGGUNA EXTRA LOTION OIL 31-SYOR SETIAP PASANGAN SIMPAN 1

Tarikh: 22 Februari 2008

ASSALAMUALAIKUM…

Saya Hairul dari Kuala Lumpur ingin berkongsi bersama pengalaman yang saya dapat semasa menggunakan produk losyen bro.  Alhamdulillah hampir setahun saya menggunakannya memang menakjubkan…

Biasa saya mendayung hanya setengah jam kini tidak lagi lebih pada itu saya dapat lakukan apabila saya menggunakan losyen bro. Kini ramai teman kenalan yang berumahtangga telah mencuba Losyen Bro menjadi bahan wajib yang patut ada sekurang-kurangnya satu setiap pasangan di dalam meniti kebahagiaan rumah tangga kerana salah satu kebahagiaan rumah tangga adalah mendapat kepuasan dan keintiman dalam perhubungan seksual.

Terima kasih….Bio-Asli

 

 

MASALAH RUMAHTANGGA, ISTERI MINTA CERAI TIDAK PUAS HATI NAFKAH BATIN

 

Kes ini diceritakan oleh stokis Kuala Lumpur di mana seorang awam yang tidak dikenali telah berjumpa beliau(stokis) meminta penerangan berkenaan Losyen BRo & Kopi Nanduk Arabica yang beliau baca di internet. Dengan wajah sunggul beliau memberi tahu isterinya tidak berpuas hati terhadap kemampuan batin yang diberikannya kerana sisuami cepat sangat ejakulasi sedangkan si isteri baru nak mula naik semangat...." you ni asyik pentingkan diri sendiri...tak adil lah kalau macam ni...buatlah sesuatu atau you lepaskan I je..." itulah kata-kata yang selalu diucapkan oleh isterinya. Setelah itu stokis tadi mengesyorkan si suami mengunakan Losyen BRO & Kopi Nanduk Arabica. Selang 2 minggu  si suami menelefon stokis tadi dan mengucapkan terima kasih kerana kini beliau bukan sahaja mampu memenuhi hajat isterinya malahan lebih lagi. Dengan rasa syukur beliau mengucapkan terima kasih kepada stokis tadi dan Bio-asli kerana membantu mengatasi masalah beliau.

 

 

Pasangan Warga Emas dari Bangi

 

" Kami telah berkahwin sekitar 25 tahun yang lalu. Kami adalah pasangan bahagia, walaupun kami sudah mnghampiri usia senja. Seperti kebanyakan pasangan usia lanjut banyak masalah dalam hal perhubungan. Keintiman kami sangat jauh berbeza berbanding dengan sewaktu muda dahulu. Namun hakikatnya kami masih  menginginkanya. Dengan kemampuan yang kami ada banyak sudah kaedah dan bahan yang kami telah cuba, sehingga kami menemui Minyak Kelapa Dara Bio-Asli dan Extra Lotion Oil 31 Bio-Asli (For Men). Hasilnya kami telah 'muda' kembali.

 

 

Yeop gagah, Perak

Saya baru guna produk losyen bro. Pada awalnya, macam tak yakin sebab tak rasa apa-apa. Tapi bila dah ‘on’ baru tau dia punya hasil. Sejak tu saya sentiasa merasa  gagah dan yakin takkan tewas. Anda nak tau kena cubalah……….

 

 

Kopi kembang kepala,sekali cuba pasti gembira....

Saya mengalami masalah keletihan dan kurang bertenaga. Setelah mengamalkan minum kopi nanduk arabica, terbukti banyak perubahan terhadap tahap kesihatan (bertambah sihat). Saya mendapati tahap emosi saya menjadi lebih baik dan stabil, kecergasan dan keyakinan diri saya juga bertambah baik. Lebih memberansangkan, keinginan untuk bersama isteri juga meningkat dan hubungan saya dan isteri semakin mesra. Lotion BRO juga membantu saya dalam hubungan saya bersama isteri kerana ia memang terbukti berkesan!!....

 

 

Email dari Singapura kepada staff Bioasli (shuk_bio@yahoo.com)......

Demi kasih dan sayang kepada isteri dan rumah tangga yang telah di bina sekian lama,bagi memastikan keharmonian itu terus kekal,saya tidak segan untuk bertanya dan mencari penawar kepada masalah yang bukan hanya di hadapi oleh saya seorang tetapi ramai di luar sana. Hasil dari bertanya dan membuat carian di internet,saya mengenali produk Bioasli dan terus mencuba tanpa menunggu lama. Setelah menggunakan BRO dan minum Kopi Nanduk Arabica,hasil yang amat memuaskan dan terasa seperti muda semula. Kini saya & isteri kembali ceria. Setiap kali bangun pagi wajah isteri tidak lagi masam, kecewa. Alhamdulillah....Syukur kepada Allah s.w.t atas sebab produk Bioasli kasih sayang kami kini bertaut kembali.

 

 

Rakaman testimoni di sebuah majlis di Johor....

BRO keluaran Bioasli cukup gah cukup di dambai para pria di muka bumi. Anda inginkan tiap malam anda bagaikan malam pertama? dapatkan segera BRO yang cukup ekslusif ini. Saya dah menikmatinya,kini peluang kepada anda yang belum mencuba. Cuba anda bayangkan tiap malam anda cukup indah, pasti rumah tangga akan harmoni dan isteri pasti semakin sayang. Peluang keemasan ini tidak akan datang berulang kali. Hanya sekali dan tidak akan datang kembali.......

 

 

Testimoni di rakamkan oleh stokis Bioasli di utara tanah air......

Dahulunya isteri saya kerap mengeluh..
Tapi kini dengan adanya BRUTAL...
Saya bagaikan hulubalang...
Bangun pagi, isteri pasti akan tersenyum...

 

 

Testimoni live chat id ahli koreklobang bersama staff Bioasli..

"Saya udah pakai power 3 line dan juga minum kopi nanduk. memang cukup bagus. bila bangun pagi barang keras macam kayu dan juga bertambah besar.terima kasih kepada produk kamu."..........

 

 

The information on this website is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent disease or to replace a one-on-one relationship with a qualified health care professional and is not intended as alternative to medical advice or other professional healthcare provider. It is intended as a sharing of knowledge and information from the research and experience of herbal practitioner and our community.  If you may be suffering from any medical condition, or experiencing symptoms or health problems, you should seek immediate medical attention consult  your qualified health care professional. Never delay seeking medical advice, disregard medical advice or discontinue medical treatment because of information on this website.

 
IBU PEJABAT BIOASLI
No. 15 Jalan PPSL 1
Pusat Perniagaan Sungai Lias
45300 Sungai Besar, Selangor Darul Ehsan Malaysia
Tel: +603-3224 8721  Fax : +603-3224 2321 
Email : desaku_bioasli@yahoo.com
DESAKU MAJU MARKETING
(SA0030870-W)
Kilang No. 1, IKS Taman Sri BNO
45200 Sabak Bernam ,Selangor Darul Ehsan Malaysia
Tel: +603-3213 8046
BioAsli  ©  Copyright 2005-2014  All Rights Reserved

 

Rangkaian Ahli

Kami menyediakan pelbagai menu untuk kemudahan anda

  Lupa ID & Kata Laluan
  BM Version
  EN Version
  AR Version

Ikut Kami Di

 

Keajaiban Minyak Kelapa Dara

Video : Klik Foto

Dr . Bruce Fife

Cancer & thyroid vs Virgin coconut oil

Dr . Newport

Penyakit Alzhimer sembuh dlm 37 hari

A Case study..click

Dr . Marcola

Experience the many benefit of v.coconut oil

More info..click

Dr.Howard

Virgin Coconut Oil health benefits for the body

Wak Saujud

Kencing Manis & Gout

Anak En.Azhar

Eczema sejak kecil, kini berangsur pulih.

Keluhan Isteri

Fahamilah wahai parasuamiku..

Dr.Bambang

Prostat dan kesihatan

Testimoni

Resdung & Alahan

Prof. Dr.Maray

Vco the best of oil

Testimoni

Hebatnya VCO31

Mr. Alex

Coconut oil - boosts energy, boosts metabolism and is the safest oil

Coconut Oil for Hair

Hair Secrect